21 decembrie 2019

Regatul Inocentilor- Theo Anghel (Video Recenzie)

#RegatulInocentilor #TheoAnghel #FantasyRomanesc #ScriitoriRomani #CitescRomaneste #ScriitoriIncepatoriWriting&ReadingBooks
Este pentru prima data cand citesc o carte de-a lui Theo Anghel. Acum, cu jena sau nu, trebuie sa o spun ca daca esti pasionat de fantasy pe lumea asta, ar trebui macar din curiozitate sa vezi de ce "literaturapetocuri.ro" o considera un adevarat geniu fantasy.
Am inceput cu aceasta serie. Eu zic ca " am inceput" pentru ca, deocamdata, stiu ca imi doresc sa citesc si cartea a doua. Restul, nu mai stiu! Ce parere am avut eu despre prima dintre ele...am spus in video.

Ce nu am apucat sa spun, dar este posibil sa imi fi scapat, de ce cartea se numeste " Regatul Inocentilor". In fine, are un sens, daca ne gandim la elfi.

Elfiii....elfii...

Sincer, este argumentul care m-a convins sa cumpar cartea (desi o voiam, oricum) dar sa o citesc si mai devreme de celelalte care, saracele, stau in bibioteca, deja cumparate.

Desi este una dintre cele mai bune carti citite anul acesta, din cate au fost (si nu tuturor le-am facut recenzii, sa se inteleaga) doar trei dintre ele m-au tinut lipita de pagini, pana am terminat tot de citit.Acum, ma asteptam sa imi placa.

Unica observatie cu " minus" pe care nu am putut sa nu o fac, desi nu inseamna ca parerea mea e litera de lege, am mentionat-o mai sus.

Mi-a lipsit magia elfilor. Mi-au lipsit elementele fantastice.

Ma asteptam ca elfii din povestea sa poata ...stiu eu?...stabate spatiile trecand prin porti numai de ei stiute, pe care mintea muritorilor sa nu le poate niciodata detecta chiar daca le au sub ochi
( pentru ca nu are puritatea sa o faca). Ma asteptam sa vad jonglerii cu capacitati speciale ale acestor fiinte si manipulari de spatii si de timpuri doar din proiectii mentale. Voiam sa vad magie! Dar nu a fost nici prea mult timp sa fie pentru ca storyline-ul cartii de deruleaza cu o viteza fantastica. Autoarea a introdus, totusi, ceva elemente de filozofie si cultura elfica, a jonglat usor cu ceva inseztrari native.Timpul nu e pierdut!

In cartea a doua ma astept sa vad o Theo Anghel care se autodepaseste.(Desigur, nu inseamna ca trebuie sa imi faca mie hatârul! :) )

De abia astept sa vad ce poate sa insemne: ” Nayan, aniron gin mibed”
Dar, am iubit aceasta carte! Si o recomand din inima!(Acum, vorbesc si eu cu cei care nu ati mai citit nimic din cartile lui Theo Anghel!)

Multumesc!

Otilia Mazilu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta este deosebit de importanta pentru mine. Iti multumesc!