21 decembrie 2019

Regatul Sufletelor Pierdute- Ana Maria Negrila (video recenzie)

Am citit prima pagina de vreo 4 ori incercand sa vizualizez, cumva, decorurile. Scrisa in limba romana, da, dar ca o marturie a cuiva care a venit sa povesteasca ceva din viitor, neavand alte instrumente mai soisticate de transfer de informatie decat cuvintele limitate. Apoi am inteles ca nu am in mana o carte banala de SF. Desi m-am luptat mult sa inteleg dictionarul creat de autoare, nu m-am descurajat, si am cautat in paginile cartii "sigiliul de confirmare" special pus pentru mine. Stii, sper, ca fiecare carte are unul si pentru fiecare dintre noi mesajul este mereu altul! Si nu s-a intamplat sa aleg o carte fara sa gasesc in paginile ei o relevanta proprie. #RegatulSufletelorPierdute e o carte foarte complexa, nu datorita dictionarului creat de autoare, cat pentru lumile, personajele, conjuncturile si, mai ales, viziunea autoarei. #StoryLine-urile impletite au fost nenumarate, dar poate cele mai interesante au fost "versetele" unei religii create magistral de catre autoare. Desigur ca cel mai mult mi-au placut #AgentiiAnh, cu personalitatile si fortele lor diferite, cum se conectau unul la celalat, cum isi tranferau forte, cum se integrau si dezintegrau. Va invit sa cititi cartea, veti stii despre ce vorbesc! Acestea fiind spuse, eu va las sa urmariti videoclipul si sa veniti si voi cu comentariile voastre daca ati citit cartea. Pe #AnaMariaNegrila o gasiti aici, la #CruxPublishing, si tot de aici puteti comanda cartile scrise: https://www.cruxed.ro/author-book/ana... Va multumesc! @Otilia Mazilu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta este deosebit de importanta pentru mine. Iti multumesc!