27 decembrie 2019

Nebunul Alb- Allex Trusca (recenzie)

#NebunulAlb #AllexTrusca #FantasyRomanesc #ScriitoriRomani #Fantasy100%Romanesc #ScriitoriIncepatoriWriting&ReadingBooks Asa cum va spuneam in video, asa cum ati observat din imagini, "Nebunul Alb" este un roman #HistoricalFantasy, reeditat la Editura Pavcon. Am citit ambele versiuni publicate pana acum. Prima nu stiu daca mai exista dar oricum va invit sa o aveti pe cea actuala, ultima, cea prezenta, caci este mai clara. Intr-adevar, cartea se prezinta intr-o conditie fizica excelenta si cred ca o mare contributie o are coperta in sine. Aici, in trailer, este actorul Alexander Zudor in roul personajului principal. Multe nu am sa va mai povestesc, fata de ceea ce am spus si in video. De altfel si in book trailer-ul cartii aveti deja destule detalii despre actiune. Exista de toate: vise, actiune, umor, tristete...si elemente de fantasy! Cred ca aceasta carte poate fi inteleasa pe mai multe fronturi de gandire. Am avut adesea senzatia ca in spatele jocului de sah si a pieselor de pe tabla, in spatele personajelor care pot avea personificari magice, in spatele celor doua culori de pe tabela ...se pot intrezari multe sensuri. Pe alocuri, daca esti atent, regasesti si o filozofie de viata intre randurile cartii. "Nebunul Alb" continua cu cel de-al doi-lea roman al autorului, #CealaltaRegina. Sunt curioasa cu cine ne vom mai intalni pe viitor, ce personaje, ce intamplari, ce...mesaje! Cu scuzele de rigoare ca am tot pronuntat "cealalalta" in loc de "Cealalta Regina", va invit sa pastram legatura si sa vedem ce aventuri mai sunt in cartea a doua. Eu de abia astept sa o citesc! Intre timp, va astept cu comentarii despre " Nebunul Alb" . Iar cine nu a citit-o inca, o poate achizitiona si de pe Libris, dar si de pe site-ul editurii Pavcon. Editura Pavcon: http://pavcon.ro/product_info.php?products_id=495&osCsid=de097956d624f6a795de9ca85eb267a3 Va multumesc si va urez o iarna plina de carti bune si, pe cat posibil, 100%Romanesti! Otilia