21 decembrie 2019

I.R.E.N- Sandra Coroian (video recenzie)

#ScriitoriIncepatori #Writing&ReadingBooks #SandraCoroian Inca o video-recenzie postata cu aprobarea autoarei. Sandra, eu fiind la prima ei citire, ca sa o spun asa, imi pare o autoare cu multa imaginatie. Sau cu destul de multa inspiratie, daca nu! Si oricine isi poate da seama de asta citind #IREn, descoperind "codurile" pe care le-a creat (ea,ca autoare) in aceasta carte... Nu am citit mai mult de atat, dar poate, in cartile care urmeaza (de exemplu in #MOON) continua raspunsuri ce acum inca nu au fost date, decorurile se contureaza mai bine, personajele poate sunt mai dezvoltate si mai bine definite. Mi-am spus parerea in acest video, ca de obieci, fara sa fii citit vreo recenzie asupra cartii acesteia, pana acum. Va las pe voi sa descoperiti in continuare si cartea si autoarea! @OtiliaMazilu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta este deosebit de importanta pentru mine. Iti multumesc!